Intago

En toen waren ze met zeven!

Na anderhalf jaar telt Intago als startup maar liefst zeven teamleden. Zo zetten we verder in op onze stevige groei, maar met aandacht voor onze klantbeleving. Maria verzorgt de helpdesk en Kelly gaat op huisbezoek bij onze klanten. Ontdek onze nieuwe digital ladies.

Na anderhalf jaar telt Intago als startup maar liefst zeven teamleden. Zo zetten we verder in op onze stevige groei, maar met aandacht voor onze klantbeleving. Maria verzorgt de helpdesk en Kelly gaat op huisbezoek bij onze klanten. Ontdek onze nieuwe digital ladies.
 

Een nieuwe helpdesk

Met de magische grens van 40 klanten bereikt te hebben, beseften we dat het tijd was om onze customer service na oplevering van de projecten naar een hoger niveau te trekken. Waar we vroeger de taken makkelijk over alle teamleden konden verdelen, merkten we dat de combinatie tussen support en projectwerk steeds uitdagender werd.

Gelukkig komt Maria Karetsas ons team verstevigen. Ze zorgt voortaan voor de eerste hulp bij digitale ongevallen en bemant daarmee onze servicelijn 016 36 50 50 en support@intago.be. Dat doet ze steeds met een glimlach die je zelfs door de telefoon kan voelen. Heb je dus een vraagje over jouw project? Neem gerust contact op met ons, we zijn er van maandag tot vrijdag vanaf het ontbijt om 8u tot het dessert om 20u.

 

Business development breidt uit

Ook onze sales afdeling kon wat hulp gebruiken om de instroom van onze nieuwe klanten te stroomlijnen. Kelly Lambrechts gaat samen met Elke, Ludo & Tom de uitdaging aan om onze klanten zo goed mogelijk te adviseren én te servicen. Met deze nieuwe voice-of-the-customer hopen we onze eigen customer experience verder te fine-tunen naar het KMO-segment.

Heb je als zelfstandige ondernemer dus een vraag over je digitale uitdaging of online marketing? Zet dan de koffie klaar en boek een huisbezoekje van Kelly, we garanderen dat het de moeite waard zal zijn.