Intago

Customer Experience Management

werken aan je gepersonaliseerde klantbeleving

 

Hoe maak je vandaag nog het verschil voor je klant? Waarom zou hij voor jou kiezen? De tijd dat je enkel moest focussen op de verkoop van je product of dienst is voorbij. Er is een belangrijke aardverschuiving van product naar klant, van verkoop naar aankoop.

 

Het verschil maak je door verder te kijken dan je product of dienst, naar de customer journey van je klant. Door zijn of haar probleem te identificeren, en te werken vanuit een oplossing voor dit probleem ga je de klant volledig end-to-end kunnen ondersteunen. Doe dit nog eens op een gepersonaliseerde manier, en je klant zal je ambassadeur worden en op zijn beurt nieuwe klanten aanbrengen.

 

 

Om te groeien op het vlak van Customer Experience Management ondersteunen wij jou met advies op vlak van:

 

Wij zijn fans van customer experience, en wij hopen dat we jou ook fan kunnen maken. Wij komen graag eens langs voor een vrijblijvende babbel om jou te inspireren en de eerste stapjes te zetten in een wereld vol klantbeleving.